Czcionka:

A+
A-

Kontrast:

Plan dnia

RAMOWY ROZKŁAD DNIA

06:30–8:15      Schodzenie się dzieci. Zabawy w kącikach zainteresowań, praca zespołowa dzieci lub indywidualna o charakterze obserwacyjnym, stymulująco -kompensacyjnym i wychowawczym; praca z dzieckiem zdolnym; gry, prace porządkowe; zabawy ruchowe; zabawy ze śpiewem; zabawy integracyjne; zestaw ćwiczeń porannych; kontakty z rodzicami.

 

08:15–8:30     Przygotowanie do śniadania, czynności higieniczne, czynności samoobsługowe, pełnienie dyżurów, śniadanie – wpajanie zasad dobrego wychowania, wyrabianie nawyków higieniczno-kulturalnych.

 

08:30–9:00      Śniadanie.

 

09:00–10.00  Zintegrowana działalność edukacyjna w oparciu o podstawę programową,     zajęcia i zabawy edukacyjne, zajęcia dydaktyczne różnego typu realizowane według wybranego programu wychowania przedszkolnego.

 

10.00-10.20    II śniadanie w postaci owoców i warzyw

 

10.20– 11.00 Zajęcia edukacyjne w oparciu o podstawę programową, zajęcia i zabawy edukacyjne, zajęcia dydaktyczne różnego typu realizowane według wybranego programu wychowania przedszkolnego, zajęcia z logopedą bądź psychologiem, j. angielski, religia.

 

11:00–11:30    Zabawy, gry sportowe oraz ćwiczenia kształtujące postawę dziecka, zabawy  organizowane i swobodne na placu przedszkolnym, spacery, wycieczki, obserwacje przyrodnicze, zajęcia sportowe, prace gospodarcze, porządkowe, ogrodnicze; tworzenie okazji do obserwowania, eksperymentowania, odkrywania, podejmowanie zabaw badawczych, konstrukcyjno-technicznych, wspieranie działań twórczych poprzez kontakt ze sztuką, muzyką, literaturą, zabawy dowolne, rozmowy indywidualne.

 

11:30–11:45    Przygotowanie do obiadu. Czynności porządkowo-higieniczne.

 

11:45–12:30    Obiad, mycie zębów.

 

12:30–14:30    Odpoczynek poobiedni, słuchanie kołysanek, czytanie literatury dziecięcej lub opowiadanie bajek,  zajęcia wyciszające i relaksacyjne – słuchanie muzyki, dla chętnych przedszkolaków sjesta poobiednia na leżaczkach z ulubiona poduszką lub Przytulanką, dla pozostałych zajęcia alternatywne: rysowanie kredkami, praca własna, zajęcia dodatkowe.

 

14.30–15.00    Podwieczorek

15:00-16.30    Zabawy i gry dydaktyczne, stolikowe, ćwiczenia słownikowe, praca wyrównawcza, indywidualna, zabawy dowolne według zainteresowań, zajęcia w małych zespołach, prace porządkowe, tworzenie sytuacji rozwijających indywidualne zdolności i zainteresowania dzieci, rozmowy indywidualne.

 

16.30-17.00    Drugi podwieczorek 

                         

17.00-17.30     Zabawy dowolne, rozchodzenie się dzieci do domu.

 

Data dodania: 2019-05-31 07:41:37
Data edycji: 2019-09-01 08:17:53
Ilość wyświetleń: 1426
Bądź z nami
Aktualności i informacje
Twój Boks
Dowolna informacja
Przykładowy button
Facebook