Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

Plan dnia

RAMOWY ROZKŁAD DNIA

06:30–8:15      Schodzenie się dzieci. Zabawy w kącikach zainteresowań, praca zespołowa dzieci lub indywidualna o charakterze obserwacyjnym, stymulująco -kompensacyjnym i wychowawczym; praca z dzieckiem zdolnym; gry, prace porządkowe; zabawy ruchowe; zabawy ze śpiewem; zabawy integracyjne; zestaw ćwiczeń porannych; kontakty z rodzicami.

 

08:15–8:30     Przygotowanie do śniadania, czynności higieniczne, czynności samoobsługowe, pełnienie dyżurów, śniadanie – wpajanie zasad dobrego wychowania, wyrabianie nawyków higieniczno-kulturalnych.

 

08:30–9:00      Śniadanie.

 

09:00–10.00  Zintegrowana działalność edukacyjna w oparciu o podstawę programową,     zajęcia i zabawy edukacyjne, zajęcia dydaktyczne różnego typu realizowane według wybranego programu wychowania przedszkolnego.

 

10.00-10.20    II śniadanie w postaci owoców i warzyw

 

10.20– 11.00 Zajęcia edukacyjne w oparciu o podstawę programową, zajęcia i zabawy edukacyjne, zajęcia dydaktyczne różnego typu realizowane według wybranego programu wychowania przedszkolnego, zajęcia z logopedą bądź psychologiem, j. angielski, religia.

 

11:00–11:30    Zabawy, gry sportowe oraz ćwiczenia kształtujące postawę dziecka, zabawy  organizowane i swobodne na placu przedszkolnym, spacery, wycieczki, obserwacje przyrodnicze, zajęcia sportowe, prace gospodarcze, porządkowe, ogrodnicze; tworzenie okazji do obserwowania, eksperymentowania, odkrywania, podejmowanie zabaw badawczych, konstrukcyjno-technicznych, wspieranie działań twórczych poprzez kontakt ze sztuką, muzyką, literaturą, zabawy dowolne, rozmowy indywidualne.

 

11:30–11:45    Przygotowanie do obiadu. Czynności porządkowo-higieniczne.

 

11:45–12:30    Obiad, mycie zębów.

 

12:30–14:30    Odpoczynek poobiedni, słuchanie kołysanek, czytanie literatury dziecięcej lub opowiadanie bajek,  zajęcia wyciszające i relaksacyjne – słuchanie muzyki, dla chętnych przedszkolaków sjesta poobiednia na leżaczkach z ulubiona poduszką lub Przytulanką, dla pozostałych zajęcia alternatywne: rysowanie kredkami, praca własna, zajęcia dodatkowe.

 

14.30–15.00    Podwieczorek

15:00-16.30    Zabawy i gry dydaktyczne, stolikowe, ćwiczenia słownikowe, praca wyrównawcza, indywidualna, zabawy dowolne według zainteresowań, zajęcia w małych zespołach, prace porządkowe, tworzenie sytuacji rozwijających indywidualne zdolności i zainteresowania dzieci, rozmowy indywidualne.

 

16.30-17.00    Drugi podwieczorek 

                         

17.00-17.30     Zabawy dowolne, rozchodzenie się dzieci do domu.

 

Data dodania: 2019-05-31 07:41:37
Data edycji: 2019-09-01 08:17:53
Ilość wyświetleń: 3654
Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Logo Facebook
Facebook
Biuletynu Informacji Publicznej